fredag 16 april 2010

Rodrigez

Ingen aning om varför jag valde övertexten
''Rodrigez'' förutom att jag tycker att det
låter allmänt coolt!

Sitter och funderar över hur livet ter sig,
hur jag ska sätta upp nya mål för att få
ut det bästa av livet.
Det är ju viktigt att vara hälsosam
och framförallt gör det en glad!
Och något annat som gör mig oerhört glad
är att jag fick sommarjobbet som dansare
och jag är verkligen peppad och ''into''
det här nu!

För övrigt har jag skaffat glasögon,
riktigt fina faktiskt så jag lägger
faktiskt upp en bild på dem!



Och, såklart, dagens inspiration!

Grönsaker och massvis av kaffe :)



1 kommentar:

  1. hoho Fet stolt pojkvän har du :P <3 du är bästa dansaren i världen :D MURR <3 jag älskar dig <3 jag vill med ha nya mål D: men jag tänker att de kommer med tiden :D glasögonen var fett chnygga :D LOVE U :D<3 //din pudding :D

    SvaraRadera