måndag 5 april 2010

Ny design!

Hej alla!

Nu har jag fixat min design , som tur är. Min förra ''driv-design'' var ju inte så speciellt snygg , lol.

Har suttit och pillat och fixat med Design-uppgiften till bilden hela förmiddagen, ganska chill då slipper man tänka på annat och ofc, kaffet gör det så mycket mer värt<3! Så underbart gott , finns det någon som håller med mig...? Nästan alla verkar dryga mot kaffe :(
I vilket fall som helst, har funderat på vad jag skulle kunna göra för att fylla ut det ENORMA tomrummet i mitt deisgn arbete och då kom jag på: Varför inte göra ringar i ståltråd? Det har jag ju gjort förut och tycker att det är ganska kul så det fick det bli. Så nu har jag ett antal skisser av klädesplagg och ringar som jag hoppas min bildlärare kan nöja sig med! Visserligen ska jag nog göra några ringar till så jag har ett lite större sortiment men det kan man ju ta en paus ifrån iallafall!

Och just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar lite. Livet bara flyger iväg känns det som... Hmmm, iallafall! Nu ska jag dra iväg på nya äventyr!

Ciao Bella

Glömde lägga in detta förut, men vilket fall som helst här är dagens inspiration!

VINTAGE

1 kommentar:

  1. MURR <3 det var massa fint :D du kommer säkert få mvg på din design grej :D för du är bäst ! <3 JAG HÅLLER MED KAFFE ÄGER ! <3 KYSS<3

    //adrian :D<3

    SvaraRadera